Fabrica de reclame

Reclame Luminoase

Reclame Luminoase - Avantaje, materiale, modele

Casetele luminoase sunt cea mai eficienta si usoara metoda de promovare outdoor, fiind aproape obligatorie pentru oricine doreste sa fie remarcat si sa atraga vizitatori in locatia sa

Publicitatea prin reclame luminoase reprezintă una dintre modalitățile principale de comunicare cu clienții, fiind necesară pentru aproape orice tip de business. Într-un mediu atât de competitiv precum cel din prezent, doar cei care reușesc să fie văzuți vor putea obține rezultate. În momentul actual, nu mai poți ignora marketingul și nici ceea ce ține de promovare. Astfel, atunci când este nevoie să atingi un nivel de brand awareness cât mai mare, să apelezi la firme luminoase ar putea fi o idee excelentă. Mai jos vei afla tot ce trebuie să știi despre aceste servicii!

Ce înseamnă reclame luminoase?

Aceste reclame sunt adesea proiectate sub formă de panouri iluminate, având dimensiunile mari pentru a ieși în evidență. Deși vin la pachet sub diferite materiale și forme, design-ul este întotdeauna unul plăcut și atrage atenția oricărei persoane care se află în trecere. În interiorul unei reclame luminoase se pot prezenta servicii sau produse, iar cel mai des se va întâlni logoul societății.

Multe reclame luminoase sunt utilizate de branduri mari, cum ar fi Carrefour, Altex sau Auchan. Indiferent de domeniul de activitate al firmelor care apelează la astfel de soluții, există o notorietate aparte și poate fi afișat un mesaj care să mărească vânzările. Vei întâlni reclame luminoase în showroom-uri, aeroporturi, muzee, magazine, precum și pe stradă. Nu este vorba de un produs standard, ci dispui de multă personalizare.

De ce există firme luminoase?

Atunci când vine vorba de promovarea unui business, publicitatea prin reclame luminoase este la mare căutare. Modelele concepute pot avea o gamă variată de culori, iar costul este unul accesibil. 

Acestea sunt utile în special pentru următoarele situații:

  • Promovarea unor campanii pentru anumite produse
  • Promovarea unui slogan sau al unui mesaj publicitar care să influențeze consumatorul
  • Anunțuri de lansare pentru produse și servicii
  • Reduceri de prețuri și oferte

Întrucât poate exista o iluminare puternică, sigla firmei va rămâne în mintea celor care o observă. Reclamele luminoase cresc dimensiunea clientelei și s-a dovedit până în prezent că oferă un randament ridicat. 

Acestea pot rezistă în timp și vor fi montate în orice fel de spațiu. Cu ajutorul unui astfel de produs, se vor reduce semnificativ investițiile în business pe termen lung. Acest lucru este posibil fiindcă beneficiezi de o promovare inteligentă și nu mai trebuie să cheltui la fel de mulți bani.

Tipuri de reclame luminoase

Casetele luminoase pot veni la pachet cu tuburi fluorescente, benzi LED sau alte accesorii. Pentru a-ți face cunoscut brandul, în mod sigur ar fi important să iei în considerare un astfel de produs Acesta garantează un design deosebit, deoarece va fi proiectat în mai multe culori și poate aduce o iluminare uniformă.

Litere volumetrice luminoase

Aceste litere sunt prezente predominant în sedii de firmă, dar se întâlnesc și în instituții bancare, hoteluri, terase, farmacii, reprezentate auto, centre comerciale, etc. Montajul lor se poate realiza direct pe perete sau panouri, fiind o metodă ingenioasă de promovare.

Casete luminoase bond

Aceste casete au un design premium, realizat prin decuparea computerizată a alucobondului(aluminiu compozit). Fiecare model din aceeași categorie va fi prevăzut cu un cadru metalic de rezistență. Putem realiza logo-uri complexe, existând o durabilitate solidă. Suprafața dură prezintă un aspect metalic, ce poate fi satinat, cromat sau chiar auriu.

Casete luminoase cu fața din plexiglas

Plexiglasul promite o diversitate mare de efecte și materiale ce pot fi lucioase sau să creeze efectul oglindă. Aspectul vizual este unul profesionist și care transmite eleganță, fiind în același timp suficient de sofisticat pentru a nu fi trecut cu vederea. Există o reflexie bună, precum și difuzie pentru lumină. Toate acestea reprezintă cheia unei reclame reușite și aduce rezultate pentru firma care o utilizează.

Casete luminoase cu fața din backlit

Un backlit este un poliester transparent, care are un strat mat pe spate ce contribuie la formarea unui contrast foarte mare. Cu alte cuvinte, se formează o calitate ridicată a culorii. Un alt avantaj constă în faptul că există rezistență la condițiile din mediul exterior, indiferent de vreme. Gradul optim de transmitere al luminii fac din acest produs o alegere ideală pentru spațiile exterioare.

Casete luminoase cu fața dublă pentru traficul pietonal

Aceste casete sunt destinate utilizării în mediul urban și au dimensiunile destul de mici. Iluminarea se poate realiza atât prin led, cât și cu ajutorul unui tub. Lateralele pot avea profilul din aluminiu și există autocolant, iar structura va fi una de rezistență. Personalizarea se poate realiza prin intermediul printării. După cum sugerează și denumirea, este vorba de o față dublă, destinată pentru zonele cu traficul pietonal intens.

Totemuri luminoase

Totemurile sunt realizate dintr-o structură metalică în interior, fiind fixate în fundații de beton. La exterior pot fi îmbrăcate în diverse materiale precum plexiglas ori policarbonat, procesul fiind realizat în baza cerințelor fiecărui client. Adesea, totemurile luminoase vor fi prezente în benzinării, birouri, spații auto sau în zonele cu activitate comercială. 

Firme luminoase publicitare

Indiferent de preferințe, reclamele luminoase sunt o soluție excelentă pentru proprietarii de afaceri care își doresc să iasă din tiparul clasic de promovare. Modelele realizate în momentul actual sunt unele moderne și pot aduce multe avantaje pe termen lung. Iluminarea se realizează pe fațadele clădirilor și magazinelor, precum și în interior. 

Un alt loc în care se întâlnește frecvent acest mod de publicitate este la marginea infrastructurii rutiere. Scopul este cel de a face clienții conștienți de brandul tău și de a-i redirecționa către locația fizică. Personalizarea se face cu ajutorul unui autocolant, cu folii colorate și decupate pe contur sau cu material de banner, fixat pe cadrul metalic. Literele volumetrice sunt un alt element comun, prezent pe panourile publicitare și utilizat în diverse sectoare de activitate.

Promovarea cu reclame luminoase

Brandul reprezintă o parte esențială pentru orice afacere și poate influența succesul pe care aceasta-l obține pe termen lung. Un semn publicitar evidențiază identitatea, numele, reputația și stilul companiei. Poziționarea pe piață este influențată de același factor, fiind nevoie de o imagine cât mai bună. Reclamele luminoase ajută un business să aibă un impact vizual puternic și să formeze o primă impresie plăcută. Investește și tu în astfel de produse pentru a avea parte de mai multă atenție!

Solicita o oferta personalizata
Solicita o oferta personalizata
Call Now Button
Open chat