Print indoor & outdoor
Elementele printate reflecta identitatea companiei si pot fi utilizate oriunde! Grafica digitala va oferta libertatea de a folosi cele mai creative idei pentru a atrage clientii.
Fie că este vorba de postere, display-uri de interior, canvas-uri, floor graphics sau autocolante imprimate pentru interior avem grijă mare ca totul să iasă așa cum dorește clientul.
Print outdoor – rezistență crescută și durabilitate
Print indoor – printurile de interior cu efectul „Wow”
Servicii personalizare – Brandul companiei dă viață materialelor
Tipar digital și offset – calitatea se vede și se simte
Grafică & design – standarde de perfecțiune a imaginii și culorilor
Sisteme expunere – soluții tehnice pentru campanii de marketing inovative
Obiecte promoționale – imaginea unei companii este un puzzle de elemente bine definite
Avem o listă impresionantă de echipamente de ultima generatie, dar probabil cel mai important lucru pentru clienții noștri este faptul că putem livra ceea ce promitem în termenul și parametrii stabiliți, fără o zi în plus și fără culori mai aprinse sau mai șterse decât mostrele aprobate.
LUCRARI RECENTE
aLTE RECLAME FABRICATE DE NOI
Ce sunt printurile indoor/outdoor și în ce fel diferă?
Ambele tipuri de publicitate în interior și în exterior își păstrează propriile metode de publicitate de succes, dar care sunt diferențele? Sunt eficiente atunci când sunt utilizate împreună? Acest articol vă va informa despre tot ce trebuie să știți cand vine vorba de cele două și despre diferența lor.
Vom acoperi:
- Definiții și ce este diferit
- Printuri Indoor în profunzime
- Printuri Outdoor in si mai multă profunzime
- Modul în care publicitatea în interior și în exterior creează un parteneriat bun
- Cum să vă gestionați campania de publicitate interioară și exterioară
- Definiții și ce este diferit
Publicitatea interioară poate fi definită ca un tip de publicitate în care mesajele și anunțurile despre mărfuri, evenimente sau servicii sunt publicate într-o zonă închisă pe care o controlați.
Deci, în termeni de zi cu zi, reclamele pe care le vedeți în supermarketuri, cafenele, toalete, stații de autobuz și cluburi sportive vor fi toate exemple de print indoor.
Formele de publicitate interioară includ:
- Afise promoționale
- Fluturași
- Grafică de podea
- Vitrine
- Standuri expozitionale
- Tabel informativ
- Cutii de lumină
- Bannere
- Clasamente
- Publicitate brută
Un Print outdoor reprezintă tot ceea ce vă promovează afacerea, evenimentul sau produsul în aer liber poate fi clasificat drept publicitate outdoor.
Formele de publicitate în aer liber includ:
- Panouri publicitare
- Publicitate pentru stațiile de autobuz
- Bannere, personalizari de vitrine, steaguri
- Interiorul și exteriorul autobuzelor, taxiurilor și vehiculelor de afaceri
- Semnalizare în aer liber
Printuri Indoor în profunzime
Publicitatea interioară are puterea de a-i obliga pe spectatori și de a face diferența in afaceri. Este un mod de a comunica cu vizitatorii, în timp ce vă aflați la sediul dvs., pentru ai informa mai bine cu privire asupra produselor afacerii pe care o promovati. Publicul dvs. ar trebui să fie deja cel puțin semi-angajat, nu ca publicitatea în aer liber, care are diferite companii care concurează pentru atenție în același timp.
Care sunt avantajele publicității interioare?
Publicitatea interioară are câteva avantaje mari. Ele includ:
- Ajungeți cu ușurință la publicul țintă – Alegând locația și locul corect pentru afișarea reclamelor veți putea aduce campaniile dvs. în interior aproape de cei care contează cu adevărat. De exemplu, atunci când un supermarket și-a făcut publicitate ofertele sale de tip lager lângă carnea pregătită pentru grătar.
- Nivele de retentie puternice – Campaniile de publicitate interioară generează niveluri de păstrare mai puternice decât campaniile de marketing tradiționale, durata medie de vizionare fiind cuprinsă între unul și trei minute. Nu numai că sunt văzute mai mult timp, spre deosebire de o caseta de bord, dar sunt văzute și izolat.
- Opțiuni de creativitate nelimitate – Agențiile de marketing se gândesc mai mult decât oricând înainte de a crea campanii de publicitate strălucitoare, strategice, inovatoare, creative și inteligente. Strategii precum cartografierea proiecției sau grafica de podea sunt o modalitate excelentă de a atrage atenția publicului și sunt memorabile atunci când sunt făcute bine.
- Incredibil de rentabil – În comparație cu metodele tradiționale, cum ar fi materialele de tipărire standard (pliante etc.) sau serviciile de poștă vizate, publicitatea interioară are un raport calitate / preț ridicat care subminează complet toate celelalte soluții de tipărire atunci când sunt situate în locația potrivită.
Printurile Outdoor în profunzime
Într-o zi normală, veți trece pe lângă câteva exemple de publicitate în aer liber, fără să vă dați seama sau să luați mesajul. Pe măsură ce timpul evoluează, concurența crește în majoritatea industriilor și devine din ce în ce mai greu să atrageți atenția clientilor.
Publicitatea în aer liber este un mediu de piață în masă și din acest motiv, este mai eficientă atunci când este utilizată pentru mesaje largi, branding și campanii de asistență.
Nu funcționează bine atunci când se încearcă să se înghesuie prea multe informații. Dezordine și mesaje confuze fac ca publicul să înțeleagă mai greu ce mesaj încercați să transmiteți și iți vei irosi banii.
Sfaturi pentru Print Outdoor
Printurile outdoor sunt o modalitate excelentă de a atrage atenția asupra afacerii sau evenimentului dvs, dar poate fi atât de ușor să greșiți. Iată câteva sfaturi valoroase pentru a vă asigura că vă puneți în valoare toată campania de publicitate în aer liber:
- Planificare și precizie atentă – Într-o lume în care suntem conduși de smartphone-uri și de tehnologia avansată, atenția persoanei obișnuite este atrasă pe micul ecran din față și nu publicitatea din jurul lor. Trebuie să vă planificați cu atenție și să produceți o idee care îi va face să-și dorească să se îndepărteze de telefoanele lor și să pătrundă în acea valoare de atenție.
- Asigurați-vă tactica de exterior partajabilă – Publicitatea dvs. în aer liber are nevoie de factorul wow. Faceți ca oamenii care vă văd anunțurile pe stradă să dorească să se oprească, să facă o fotografie și să o împărtășească pe paginile lor de socializare.
- Nu risipiți bani în locații cu trafic redus – Aveți nevoie de cât mai mulți ochi pe campania dvs. publicitară pentru ca aceasta să aibe cât mai mult succes. Site-urile mai ieftine sunt deseori o risipă de bani, deoarece nu primesc mult trafic. Un site care obține un milion de vizualizări este mai bun decât cinci alternative mai ieftine. Dar adevărata locație câștigătoare este locul în care traficul foarte relevant vă va vedea publicitatea.
- Mai puțin este mai mult – Când vine vorba de mesaj, trebuie să rețineți că „putinul merge mult”. Interesul privitorului este de maxim una sau două secunde, așa că trebuie să-i prindeți instantaneu. Nu le cereți prea mult adaugand o mulțime de text, păstrați-l simplu și lăsați imaginile dvs. uimitoare să facă treaba. Gândiți-vă la asta ca la un început de conversație – intriga nu informativa.
Printurile Indoor si Outdoor fac un parteneriat bun
Oamenii au adesea impresia cand își proiectează și planifică campania de publicitate că pot folosi doar una sau alta. Nimic mai fals! De fapt, atunci când aceste metode de publicitate sunt folosite in tandem, reprezinta una din cele mai eficiente solutii de marketing.
Utilizând ambele puncte de publicitate, creați o experiență de marketing mai sănătoasă pentru publicul dvs. țintă.
Publicitatea dvs. în aer liber ar trebui utilizată numai în scopuri interesante. Imagini uimitoare și mesajele simple dar atrăgătoare, ar trebui să fie suficiente pentru a starnii curiozitatea cititorului.
Apoi utilizați metodele dvs. de publicitate interioară ca punct de informare în care consumatorul poate afla mai multe despre afacerea, evenimentul sau produsul companiei.
Alegeți cu atenție firma dvs. de tipărire
Este absolut esențial să lucrați cu o firma de productie publicitara care se potrivește campaniilor și nevoilor dumenavoastra. În caz contrar, totul se poate dovedi a fi un esec total. Iată câteva sfaturi rapide despre cum puteți fi sigur că lucrați cu oamenii potriviți:
- Verificați-le portofoliul – este posibil să fi lucrat la campanii similare în trecut, care vă pot ajuta să evaluați dacă sunt potrivite sau nu pentru dvs. Fabrica De Reclame are ca si clienti de portofoliul firme importante din Romania precum Catena, Agromar, Superbet, etc.
- Citiți recenzii și mărturii – vă va ajuta să vedeți rata lor de succes din trecut în campanii similare cu a dvs. Intrati pe prima pagina pentru a citii recenziile primite de la clientii nostri!
- Nu judecați numai în funcție de preț – Evident, tuturor le place să mențină costurile și veniturile cât mai mari posibil. Dar, un preț mai ieftin poate însemna adesea lipsa de experiență sau o calitate inferioară sau un produs și un serviciu. Nu te lăsa aspirat de prețul atractiv și ieftin. Solicita o cerere de oferta si vezi ce iti putem oferii! Nu vei regreta!
- Adunați-vă și faceți idei de brainstorming – Acest lucru vă va oferi o idee mai bună dacă compania va fi capabilă să vă îndeplinească așteptările și, de asemenea, vă va permite să vedeți dacă faceți clic sau nu la nivel personal, ceea ce este important.
Cum să vă gestionați campania de publicitate Indoor si Outdoor
Este ok să ai ideile perfecte și afacerea ideală pentru a-ți crea campania publicitară, dar dacă este gestionată prost, probabilitatea ca acesta să fie un succes este minimă. Iată câteva indicații rapide despre modul în care vă puteți gestiona cu ușurință proiectul:
- Puteti aloca personal, astfel încât să puteți vedea clar cine este responsabil pentru ce sarcină și progresul acesteia. Acest lucru va oferi firmei dvs. de publicitate favorizate un sentiment de responsabilitate.
- Nu supraestimați prognoza resurselor. Fii sincer. Nu există niciun punct de prognoză stabilit în termenele limită dacă știți că nu aveți capacitatea corectă de a le atinge.
- Evitați lanțurile complexe de e-mail. Includeți numai persoanele care sunt disperat de necesare pentru a fi în ele și asigurați-vă că și căsuța de e-mail este organizată corect. Acest lucru va reduce la minimum potențialul de confuzie pentru toate părțile.
- Efectuați verificări periodice la agenția dvs. de publicitate. Țineții pe toți la curent. În acest fel, eficiența și productivitatea pot fi urmărite, iar nivelurile de moral cresc cu o comunicare puternică.
Perfecționează-ți campania
Deci, acum știți diferența dintre publicitatea interioară și cea exterioară, este timpul să mergeți și să vă perfecționați campania. Designul nostru va este la îndemână, mesajul dvs. trebuie să fie rapid și captivant, iar imaginile dvs. trebuie să fie captivante. Noi ne vom asigura de asta!